مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:002023-06-27اقتصادي

توسعه صادرات صنایع دستی از برنامه های مهم  کردستان است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان گفت: اولویت این اداره کل در سال جاری آموزش رشته های صنایع دستی، حمایت از صنعتگران، صادرات و ایجاد اشتغال در این حوزه است.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان: توسعه صادرات صنایع دستی از برنامه های مهم  کردستان است ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان گفت: اولویت این اداره کل در سال جاری آموزش رشته های صنایع دستی، حمایت از صنعتگران، صادرات و ایجاد اشتغال در این حوزه است.

منصور مهرزاد در نشست با مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان اظهار کرد: ارائه آموزش های تخصصی رشته های مختلف صنایع دستی به زندانیان فاقد مهارت در استان با رویکرد توسعه اشتغال دنبال می شود.

وی افزود: برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی رشته های مختلف صنایع دستی به علاقمندان به ویژه زندانیان فاقد مهارت، از جمله اقدامات مهم این مجموعه در سال جاری است.

وی ضمن تأکید بر معرفی آثار ارزشمند صنایع دستی تولید شده توسط مددجویان و حمایت از این هنرمندان، گفت: در نظر داریم در برپایی نمایشگاه های صنایع دستی داخل و خارج از استان یک غرفه به عرضه محصولات تولیدی زندانیان اختصاص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صادرات صنایع دستی از برنامه های مهم  کردستان است

توسعه صادرات صنایع دستی از برنامه های مهم  کردستان است